ოთხშაბათი, 23 აპრილი
ქარის სიჩქარე:
11 kph, W
წნევა:
101.60 kpa
ტემპერატურის მგრძნობელობა:
ქარში მგრძნობელობა:
ტენიანობა:
ხილვადობა:
18°
17°
W
67 %
11 kph
101.60 kpa
16 km
18 აპრ | 23 აპრ | ||
1 USD | 2.7503 | 2.7500 | -0.01% |
1 EUR | 3.1249 | 3.1614 | 1.17% |
100 RUB | 3.3429 | 3.3805 | 1.12% |
უნდა გავათბოთ თუ არა ავტომობილი მოძრაობის დაწყებამდე? - ეს კითხვა ზამთრის პერიოდში ძალიან აქტუალურია, მასზე ცალსახა პასუხის მოძებნა კი - რთული.
ყველა ავტომფლობელს გაუგია და ბევრჯერ თუ არა რამდენჯერმე მაინც გაუთბია ავტომობილი მოძრაობის დაწყებამდე. წლების წინ სამეზობლოში ტრადიციადაც კი იყო ქცეული, დილით ეზოში ერთდროულად ჩასვლა და მეგობრული საუბრები, ვიდრე მანქანა გათბებოდა.
დილის გათბობა და რამდენიმე წუთით დაქოქილი მანქანის უმოძრაოდ გაჩერება ნამდვილად საჭიროა მანქანებისთვის, რომლებიც კარბურატორით მუშაობენ. კარბურატორის მუშაობის პრინციპი შემდეგნაირია: ძრავს ჰაერ-საწვავის ნარევი მიეწოდება მილით, რომლის ერთ ბოლოში აქვს ცილინდრი, მეორეში კი - ჰაერის ფილტრი. თუმცა 1995 წლიდან წარმოებული ავტომობილების დიდ ნაწილს კარბურატორის ნაცვლად აქვს ინჟექტორი. ინჟექტორის პირი პირდაპირ უკავშირდება წვის კამერას და ჰაერის შერევა აღარ ხდება. სპეციალისტების ნაწილი მიიჩნევს, რომ ინჟექტორიან მანქანებს დილით გათბობა აღარ სჭირდება, რადგან გამართული ფუნქციონირებისთვის ძრავის გათბობა აღარაა საჭირო.
თუმცა მათ მოწინააღმდეგეც ბევრი ჰყავთ. გაგაცნობთ ორივე მხარის არგუმენტებს.
სპეციალისტები კი, რომლებიც ამბობენ, რომ მანქანას გათბობა არ სჭირდება, არგუმენტად შემდეგს ასახელებენ:
ერთ საკითხი, რაშიც ორივე მხარე თანხმდება არის ის, რომ ყინვასა და განსაკუთრებულ სიცივეში ავტომობილის დაქოქვიდან 5-10 წუთის განმავლობაში 70 კმ.სთ. სიჩქარეზე მეტით არ უნდა იმოძრაოთ.
თქვენ როგორ ფიქრობთ, საჭიროა თუ არა მანქანის გათბობა მოძრაობის დაწყებამდე?
გმადლობთ, თქვენი კომენტარი მიღებულია და გამოქვეყნდება მოდერაციის შემდეგ.